Thursday, January 22, 2009

Suatu ketika Dahulu

Lebih kurang 7 tahun yang sudah.....
ramai staff PGI yg giat meninggalkan PGI untuk mencari peluang-peluang lain yg lebih bagus untuk diri mereka sendiri....

& setiap kali ada yang berjaya, satu soalan wajib akan singgah......
"ko bila pulak nak blah dari PGI nih ??"

jawapan aku simple.....
"bila bekas ni penuh, kompem aku berenti...."

& takder makna apa-apa pun jawapan tuh..
sekadar membalas soalan mereka-mereka yang sedang berbahagia sahaja.....

lebih 7 tahun sudah berlalu seisi soal jawap tu....... tetapi sekarang kembali menerjah ingatan katanye..... jangka hayat PGI sudah hampir ke noktah nye....
ironinya.. lawak aku dulu seperti menjadi kenyataan......

ikshhhh...ikshhhh...ikshhh.... ala2 dejavu gituh.....

4 comments:

Anonymous said...

lamanya ko kumpul? hobi best jugak ni
heheheh

Anonymous said...

Apa dlm bekas tu ju? Aku dah paksi spec la ni.. Huhuhu

Juraimee said...

ahhahahah.... sisa2 bullet staples tuh.... gigih sekali aku kumpul...
takder main tipu key... bukan leraikan yg elok punyer.... itu tak aci...

...rux... said...

yup! aku pun wat camtuh gak, dah 4 tawun kat TM penuh semangkuk :D this year bukak mangkuk baru.
everytime budak2 dtg tempat aku sure godek mende alah tuh.

p/s: mangkuk aku tuh half dr ko punya asernyer.