Tuesday, January 27, 2009

aFamosa Trip

Alhamdulillah.... satu lagi cita-cita gua dah tertunai... syukur ke hadrat Ilahi kerana memberikan gua kesempatan ini untuk menggembirakan keluarga....
seronok tengok muka2 gembira diorang... moga Allah melimpahkan rezeki Nya lagi... Insya'allah....

Ada banyak gambar gua dah rakamkan tapi tak boleh la nak tunjuk semua kat korang...
sket2 pun ok lah kan... dari takdak lansung.. hehehhehe... bukan apa.. kang kata aku nak promote tempat ni la plak... huhuhuhuuh

Lokasi - aFamosa Resort Melaka

















2 comments:

Anonymous said...

Kijam kijam... Pegi melaka tak habaq aku...

Juraimee said...

hehehhehe. sorry lah...
bz melayan family katanye...
tak sempat nak melawat kawan2...
nanti lah some other sweat day..
kalau ada masa kompem aku calling ko mintak blanja... hehehehehe