Wednesday, January 14, 2009

Gud News has Arrived!!!

Alhamdulillah...
...rasanya ini jer lah perkataan yang paling sesuai untuk mengungkap isi hati ini...

gue dah terima offer letter dari TMIM........ & tanpa berpikir panjang terus sign terima offer itu....

Dari mulut-mulut yang bersembang, aku congak2 secara kasar ada dalam 40%-50% jugak yg di offer kerja oleh TMIM itu........ rasanya la.....

..... ada yang demoted rank... ada yang turun gaji... & ada jugak yang bernasib baik.... dapat kenaikan katanya. Itu kira rezeki masing-masing lah... pada aku yang paling penting dapat offer kerja tu... at least untuk sementara ni takder la senak perut, senak otak segala dok pikir nak carik keje.....

... kepada yang tidak berjaya... gua tumpang simpati ajer la.. nak tolong pun tak termampu.. sebab gua sendiri pun kira bernasib baik, diberi peluang.....

Thanx.. untuk semua yang sentiasa berdoa untuk gue..
especially untuk minik kesayangan .... terima kasih kerana memahami & bersabar......

LUV YOU ALLLLLLLL..........

4 comments:

Cikgu ILi said...

Congratss bro..alhamdulillahhh..

Anonymous said...

alhamdulillah....

Anonymous said...

Alhamdullilah syukur. All the best otey! ( baru nk plan ajak ko pindah melaka huhu)

...rux... said...

congrate bro! boleh lar buat BBQ ngn mee sup yg sedap itew, jgn lupa jemput lak ek?