Thursday, January 1, 2009

Datang & Pergi -Tahun Berganti

Welcome to 2009 & say bubbye to 2008...


Celebrate?? why should I ??? warrkkhh.. kekwat sekali...hehehhehehhe......
for me it just another day... hahhahah.. bley???

Gua & puteri jantung hati relax jer melekat depan tv dari tadik katanye..
dok layan dari satu ke satu cerita fav dia... dari wall-e, kung-fu panda & the lattest... little einstein....
just managed to donlod 2 episodes of it... bley la.. dari takder lansung....
tetiba dengar bunyi dentum dentam orang main mercun.. laaa jam dah kul 12am rupanyer.... new year la tuh...
gue & anak dara gue sambung layan elmo's world plak.... mak nye... huuhhuhuh.. dah membuta dari tadik... letih katanye..... pagi tadi ke sekolah.. maklumlah.. result PMR baru kluar & new session sekolah nak start sudah......

Bercakap pasal NEW YEAR a.k.a TAHUN BARU.... for sure ada satu benda yg sinonim - AZAM tahun baru...... hehhhehehehe... ni lagi satu benda yg gue tak pernah pikir secara serius.... pada gue poyo jer semua tuh.. huhuuhuh... so orang cakaplah aku ni hidup tanpa target.. gamaknye la kot... hahahhahahha.. layannnzzzz....

kalau lah azam tuh sama taraf ngan angan2.. huhuhuhuhuh... panjang la list gue jadiknye..
nak digicam baru, tv lcd, videocam, extent kitchen, add kitchen cabinets, tiles porch, buat pagar chanteks siap ngan gate-auto, awning... bla... bla... bla... bla.. bla...
kompem kalah mat jenin..... huhuhuhuuhu....

But 2 things for sure gonna be done ....
planning bulan 3 itu akan kekal seperti perancangan asal....
&.. nak carik kerja... nak carik kerja...... masa kian hampir........
moga Allah murahkan rezeki... wish me luck....
amiiinnnnnn..........

2 comments:

Suhaimi said...

little Einstein, time superfast.. ko n anak kau buat tak aksi moderato, allegro segala tuu?

Juraimee said...

hehehe.... harus lah.. dah dipaksa buat katanye... hahahahha