Monday, November 3, 2008

Happy Birthday to me

Birthday......
b'day gue dah lepas semalam laaa.....

& seperti biasa aku sangat2 lah susah nak ingat tarikh2 nih.. susah @ aku memang tak suka mengingat.... aku pun sendiri kurang pasti mana satu yg betul...
so selalu nyer aku dah set semua reminder utk date2 penting dlm pc kat opis... tapi memandangkan semalam tu cuti so smi.....

.... dan hasil nyer manusia pertama yg wish & merangkap mengingatkan aku perihal b'day aku semalam adalah sahabat mat jiwa gue.. bravo sis shakeey.... camner dia ingat aku pun taktau... lupa plak nak tanyer.....
tapi semua tuh tak penting sangat... yg paling penting dia dapat kalahkan semua2 org termasuk la minik kesayangan gue....

tapi takper.. aku sikit pun tak ambik hati... takder hal.. mungkin masa2 depan aku plak yg lupa nak wish kat dia..saper tau kan...kans..... so ini kira nye excuse terbaek aku lah nanti.. waakakkakakakkaka.......

so sempena b'day aku nih.... aku dah berbesar hati beli kan hadiah utk anak2 & minik tersayang... taraaaaa........

bahagia sekali bila tengok diorang bergumbira.... ini lah nikmat terbaek yg Allah bagi kat aku...... semoga Allah beri lagi aku kurnian sebegini tahun depan... saper2 nak join dipersilakan.... bulan tiga kita start.... muehehheheheh.... bra???



Merasalah lah dah ada bola bersenam sorang satu..



Princess Syaza yg suka tapi geli nak pegang sendiri



Bangga menayangkan babby tak betul & hoolahoop yg baru dapat



gumbira sekali.... lama dah dia mintak nih.... tapi baru dapat katanye



Ini habuan untuk ibunye..... ok??


Untuk ayah nye ???

9 comments:

...rux... said...

heppi belated b'day jon!

terbaik bulan tiga tuh... tuk cekgu cekgi mmg molek sgtlah, silap2 leh cuti sampai 4 bulan hehehe

Anonymous said...

ko tak yah la hadiah2... ko dah tua...

Anonymous said...

hepi besday jue! ko sj buat lupa sebab malas nak ingat yang ko makin tua kan? hahaha

syaza dah besaq ekk...pastu nampak cam panjang sama ngan bapak dia sj + mak dia pun panjang jugak!

Juraimee said...

eleee eija & CK nih...
jeles ke sama gue.. tua bukan sebarang tua tauuuuu...... :-))

anyway, ko bukan sebaya ngan aku ke CK.. oppssss.....

Anonymous said...

mana ada aku sebaya ko! nampak sangat makin ilang ingatan hahahaa..aku remaja lagi tau!

Azealea Dz said...

wahh...wonderpets yg bahagia!! what's gonna work...teamworkk!
happy bday jue..nanti aku blanja mkn kat umah aku k? tapi bila itu menjadi tanda tanya..hihi.
(tunggu peti-ais sampai)huhu

makhluk ijau said...

err.. aku dah terlambat ke.?? pedulik ar.. nak wish gaks.. hepi burfday jue.. btw, ayahnye xyah hadiah dah.. kasih syg dari wife & anak pun cukup dah.. tue pun kalau diorg syg ko la.. kalau x..?? err.. pikir la sendiri.. hehe.

Anonymous said...

hepi birthday gak kat ko. ni princess husna dah mintak benda yang sama princess syaza. duhh..pening aku mana nak cari holahup tu...

Juraimee said...

wahhh.. laki bini wish aku katanye..
trimas...trimas.....

go mak pincess husna go.. selamat berjaya.. saya beli kat tesco jer... tapi yg susah nya nak carik size kecik....