Saturday, November 15, 2008

Attack of UNWANTED Pets / Unsolved Misteries

Letihhhhh seiihhh...
baru je abis mengerjakan buang kutu beras or ulat beras... whatever the names is....
nyampah sekali.... satu kampit tak dapat diselamatkan.. what a waste katanye..
bukan rezeki la tuh... arituh ingat dah abis aku buang.. rupanyer beranak pinak balik..
puncanya : baru aku perasan tektik diorang nih...rupanye depa duk nyorok dalam beras gituhh...
patut la aku tak perasan..... tektik dia makan beras tuh korek lubag then duk kat dalam tuh sambil makan beras tuh dari dalam.... hasil nyer beras2 itu jadik lompong atau serdak ajer sudahnya...

so saper2 yg ada petua yg terbaek sila la kongsi-kongsikan dengan saya... tak larat dah nak buat kerja2 remeh tuh..... selama ni just ikut petua mak aku taruk cili kering jer.. tapi rasanya cam tak jalan dah petua tuh........

Cockroaches.....
hah ni lagi satu benda pelik kat rumah aku... start minggu ni tah dari mana datang nya pun aku taktau.... tetiba jer ramai-ramai datang & mati kat toilet bawah tuh... misteri sekali.... 80% of it aku takyah buat apa-apa dah, sebabnya diorang dah tergolek sendiri & tunggu masa nak mati jer.... 20% je yg aku sembur ngan racun perosak itu.....

Apa punya misteri daaaa.... toilet aku tuh ada kuasa kah??? huhuhuhuhuh........
hiyarrrkkhhhhh...........

1 comment:

Anonymous said...

senang jekk..ko beli tong beras special untuk beras..yg anti kutu beras etc tuh yg jenama tupperware..insyaallah..selamat lerrr..beras ko tuh...hahha..cam iklan lak..hahah..tapi mmg berkesan,aku dah guna!!:P