Wednesday, November 3, 2010

Birthday Sana Sini

Yesszaaa... musim potong-potong kek kembali lagi....

Sabtu aritu bertempat kat rumah mak gue.. berlansungnya acara risik merisik..
siapakah yang dirisik?? Adik bongsu gua la off-course... dah besar panjang.... ada yang berkenan katanye.. huhuuhuh... gua dulu mana ada risik2 nih.. hahaha... giler rock!!!!
Gambar masa risik merisik ?? entah...!!! tak ada... sebab gua kemalasan nak poyo-poyo keluarkan kamera..kah kah kah..... just tunjuk muka buat senyum-senyum kiut jer kat sana.. kikikikiki

Sebelah malamnya kitoran berBBQ.... cam biasa la.. ayah & bonda jugak yg mengetuai acara bakar membakar ituh.. gua cam biasa.. tolong tengok & tolong makan .. & tak lupa tolong amek gambar.. hehheheheh... jangan marah.....!!!



biler semua makanan dah ready.... tiupan lilin pun dilakukan.... birthday pukal gituh... adik bongsu gua & 2 orang anak buah.. buat serentak...semua bulan 10 punyer birthday!!
sorry la dik, gua tak sempat nak belikan kek untuk lu... kedek katanye!! next time around maybe.. insya'allah..... gua kumpul duit dari sekarang!!! hahahahhaha


 & hari ini.. bertempat kat rumah gua sendiri .. cam tahun lepas jugak.. minik gua telah berbesar hati belikan kek & buat sambutan kecil kecilan yang amat bermakna buat gua... & bekalkan birthday prezent jugak untuk gua!!  Terima kasih wahai minik & anak-anak ayah... Ayah sayang kat kamu-kamu semua !!  Korang la buah hati pengarang jantung ayah !!!

errrrr... ada gambar b'day card & tie tuh... budak opis gua yang prezent kan actually... to Gina, Jijah & Mas.. lu orang memang terbaek.. bikin surprise ngan hadiah yang tetiba ada dalam beg gua!!!! Luv uolllsss.....



To all my friendz & relatives out there.. THANX for all the lovely wishes & prays & though .......

Luv uolllsss jugak!!!

4 comments:

Pdah Cute said...

Woittt.. makan kek tak ajak.. hahahaha..anyway, selamat hari tua!!!

...rux... said...

besar dah adik jue...

kim salam kat adik yer bang.


heppi belated bday buat abang juge.

Zakiyah Zainon said...

love u too...muuhahahaha

Cikgu ILi said...

Syoknye birthday ko...setiap tahun birthday ko meriah...dah la ko ni pak yg sporting..