Tuesday, November 16, 2010

Konvo Terakhir Syaza di Akademi Tahfiz Bestari

Sabtu baru ni sebagai bapa mithali gua temankan syaza ke sekolah dia. Ada majlis konvo katanye. Kiranya ini konvo terakhir syaza di tadika dia nih. Tahun depan dia dah masuk darjah 1...

Majlis kecil-kecilan... sebab takder la ramai mana pun bebudak kat tadika nih.... yang sama baya 6 tahun ngan anak gua pun ada 4 orang sajer.... & the best part is Syaza dapat no.4 dalam exam.. ngeeee.. nampaknya gua kena cek balik nih....!!!

Owwhh.. lupa nak cerita... actually anak dara gua ni sorok report card dia... tak bagi kat gua pun... cesss....!!!! kecik2 dah pandai ... .... belajar dari mana gua pun taktau..  huhuuhu.....

Satu perkara yang paling ketara kat anak dara gua yang sorang nih, gua peratikan.. dia ni agak malas untuk membaca, so lepas ni gua berazam (harap-harap bukan hangat taik ayam lah) nak suh dia baca banyak-banyak.... tak boleh jadik la kalau lemah sangat....

Cam besa la.... part yang paling seronok mak bapak buat dalam majlis nih, dok amek gambar sana sini.. hahhahaha.. & makan.. & sembang-sembang.....
itu termasuk la gua.. huhuhuhuu.......

macam biasa. mesti ada persembahan dari student....bebudak kalau nyanyi ramai-ramai.. memang sungguh-sungguh.. sangat kiut!!




See... tak ramai manusia kan??? huhuuhuhu.....
Kadang-kadang aku cuba bayangkan macam mana la nanti anak aku bila masuk sekolah darjah 1. Dengan manusia yang ramai-ramai.... hopefully she will be fine.. I'm praying hard for that!! Insya'allah.

1 comment:

Zakiyah Zainon said...

syaza malas baca buku ekkk..ikut bapak dia la tu hahahahaha
jue...syaza ni ada gaya jadi model berjaya ni..tinggi ada, rupa ada..hehehe