Tuesday, November 30, 2010

Baru & Lama

 
Erlohaaaa..

lama sekali dah gua tak dapat nak  hapdet blog nih.. sebab paling utama adalah modem gua dah sampai ajal katanye.

Sentarp betul... tak pasai2 gua kena bazirkan masa pi loyat.

Gud bai to my old modem & welcum for the replacement.. off course lar with duit melayang!!! huhuuh...



OK, ini pulak cerita tertunggak yang sepatutnya last week gua post..


Bersempena ngan coti sekolah ni gua telah berbesar hati membelikan sabijik oven untuk minik terchenta..

so, dia boleh lah memenuhi masa lapang dengan membuat experiment2.. maklum lah.. cikgu sains katakan.. hahhahaha......

final point nya.. gua dapat makan best2 lah!!! huhuh.. gila tektik kan?? ngeh ngeh ngeh........

HOHOHO.... inilah hasil pertama dari oven itu !! sedap wooo!!!!



...dan bersangkutan dengan hal masak-memasak & oven baru nih... 

bendalah ini pun keluar lah dari pertapaannya... .....nanti jap gua kira brapa lama.. 
ermmm..ermmm.... 7++ tahun dah kot dia bertapa!! hahahhahaaa........ Kenapa?? tak percaya?? ngeh ngeh ngeh.....

Anyway.. I would like to re-thanx to Che Kiah... masih ingatkah anda ?? hahhahahahha




3 comments:

Zakiyah Zainon said...

aku kah yang hadiah kan hang menda ni..dah lupa arrrr hahahaha..tu la..lama sangat bertapa!

Juraimee said...

hahahah.. yaaa.. saya masih ingat dengan jelas prezent kawan2.. kukukuku.. awak lah yg bagi inihhh..!!
terima kasihhhhhh

TRAVEL SALE said...

Modern!
For women, obviously!