Wednesday, October 20, 2010

Syaza, Subang & Keberanian



Apa jawapan korang bila anak mintak subang?? 

Kalau sebelum-sebelum nih jawapan aku lebih kurang ala-ala menakutkan anak aku yang bermata besar itu!! 

Sebenarnya takder la niat nak menakutkan sangat.  Just bagitau benda yang benar... sementelah anak aku ni memang penakut sikit, so mungkin aku mengambil kesempatan lah ... hahaaha......

 
 Syaza : Ayah kita nak pakai subang boleh?
Ayah  : Boleh.... tapi kena tindik telinga dulu.
Syaza : Tindik tu apa?
Ayah  : Tindik tuh tembak buat lubang kat telinga, tempat nak gantung subang.
Syaza : owhh.....kita takut lah.. nanti sakit !

Banyak kali jugak lah perbualan ni pernah berlaku.. & syaza tetap takut utk bertindik!!
Tapi entah kenapa.... weekend arituh entah dari mana datangnya keberanian tiba-tiba pulak syaza beria-ia nak subang. Nak bertindik!!! Syabaz betey...Syabaz!!!!


5 comments:

Zakiyah Zainon said...

tembak serentak ka tu?

Cikgu ILi said...

Nampak mcm tembak serentak..biar sakit asal dapat melawa la bapaknya.

Juraimee said...

ha'ah.. serentak kiri kanan diorang tembak.. heheheh....
tektik baru kot!!!
hehehehe..... tapi lepas tuh anak aku siap berlagak cakap tak sakit pun !!!
huhuhuhuhu

Mama Husnajwa said...

Tak lama lagi anak aku pulak lah akan melalui phase ni..huhu

ARGENTINA said...

Uhau!