Tuesday, November 3, 2009

Selamat Hari Lahir.... untukku...

Bukak jer pintu rumah lepas balik dari opis....
Surpriseeeeeeee.........................
thanx my dear preggie wifey & syaza....
Really really reallyyyyyyy.......... love you all...............
Upacara tiup lilin (emmmm lama dah aku tak buat nih)... & makan-makan kek yang sedap...
... anak & ayah bergabung tenaga bekerjasama membuka hadiah.... tapi rasa2 cam anak aku yang excited lebey.. miahahhahaa........
Gaya-gaya model yang syaza ajar aku.. emmm.. aaa..... hebat btul anak aku nih!!!
akhir kata..... gua memang S A Y A N G korang berdua laaaahhh!!!!!!!! ... errr... 3 actually.... sorang on the way.... insya'allahhh... aminnn...
next post gua cerita.. excited nih...huhuuhuhuh!!!

1 comment:

Cikgu ILi said...

Happy Birthday again..
Tapi..sekali pandang mcm birthday Syaza le..eh adik Syaza laki ke ppuan?
Suke le tgk kek secret recipe 3 slice tu..menarik...