Saturday, November 7, 2009

Mencari sebuah Nama


Alhamdulillah ...menurut cakap doktor yg buat scanning perut minik arituh... insya'allah kitorang akan dapat baby boy..

Bukanlah maksud kat sini takmo anak pompuan.. actually aku tak kisah pun.. semua tu rezeki dari Allah.... walau apa jantina pun mesti yang terbaek untuk kami.. (cheewahh.. ayat kaver nih)

Tapi biasa lah.. dah namanya manusia.. harus la ada harapan pulak untuk dapat anak lelaki pulak kali ni... so abis lah semua nasihat-nasihat dan teknik-teknik yang dah aku kaji dan lakukan.. miahahhhahha.....

Hasilnya... yeszaaa.. amiiinnn.....!!! Malas la gua nak cerita panjang.. hins..hins.. hins....

Minik dah mula suruh gua carikkan nama... emm..... ada cadangan?? Nampak dah kena laburkan duit lagi ni untuk beli buku... baru best carik.. search kat internet ni ala-ala tak feel la pulok... buku yang dulu aku beli tu entah mana la aku dah tereban kan.. emmm....

Gua nak bagi nama yang padat & ringkas... cukup la nama gua sorang jer yang panjang dalam borang nanti.. huhuuhuhuh......

Okeh jangan lupa bagi cadangan tau.. nanti bley buat undian sms.. miahahahhaha......

5 comments:

Cikgu ILi said...

Huiyooo berkesan la..dapat jugak baby boy..search online je le...lagi banyak choice..kat facebok aku ada join group nama2 islam.meh la join..

Anonymous said...

Danish Ilman- pengetahuan bijak dan berilmu :)

che kiah said...

kalau aku, aku cari maksud yang aku nak dulu, pastu aku suruh adik/abang aku yang terror bahasa arab untuk cari perkataan bagi maksud tu, jd bila kita panggil nama anak nanti, sentiasa dengan maksudnya...
nama adalah doa

ainee tengah pantang said...

tahniah2..sepasang la ko dapek nanti. aaa cari,cari cepat, jgn jadi cam aku..hehe..

Juraimee said...

ha'ah lahh.... btoi gak cakap che keah tuh...

maksud dulu @ runut bunyi best yg perlu didulukan??