Tuesday, November 10, 2009

Pabila Fio Kawen....


Kunun-kunun boley la jumpa rakan-rakan kat kenduri fio ni...
sekali nasib kurang baek...

timing tak menjadik..
yang sorang nak ke India... so pi awal & balik awal.

Sorang lagi nak pi amek adek kat Bangsar la plak.. maklum lah tour de'malaysia katanye..

lagi sorang ada kenduri sepupu dulu yang perlu di attend terlebeh dahulu....

sudahnya berjaya jumpa dan bersalam dengan Were & family, Kamal (Abg) & family, Cepoi (solo rider) & lastly Ruxza & family...

Nasib baik timing aku ngam-ngam ngan ketibaan pengantin...
tengah betul-betul kan kedudukan WJT, sekali pengantin sampai.. yeszaaa.... what a time!!

SELAMAT PENGANTIN BARU fio & wifey......


















...emmm.... aku rasa fio ni memang jenis yang serius lah... kadang-kadang tu ala-ala patung pun ada aku tengok... tapi apa pun bagus sebab posture badan yang betul masa duduk.....
perkkhh!!!!

4 comments:

che kiah said...

kesian aku kan...dari jauh datang harap leh jumpe kawan2, anak kawan2..isteri kawan2..suami kawan2..
sempat jumpa ckong sj...
makan sepinggan nasi, terus balik pasir gudang huhuhu

Cikgu ILi said...

Thanks Ju sebab snap & collagekan gambar tu.....mmg mr cool la Fio..ala siannye Che Kiah..takpe la jumpe ckong sorang pun takpe..

Juraimee said...

hah..... lambat sangat saper suh... aku dah duk situ dari 1.30 key....
malu la nak duk lama2..
orang dok jeling2 jer carik meja...

edaleeja said...

ensem la fio..tak tahan...pink! eniway thanks ju utk jamuan mataku yg jauh ni