Thursday, November 24, 2011

Mari Menyibukkan Diri.


Satu minggu yang agak memenatkan.  Apakah acara paling wajib berlaku di waktu-waktu cuti sekolah?  Yaaaa.... musim mengawan kembali.  MIL & FIL aku pun ada kat KL ni untuk menghadiri acara kenduri kendara saudara mara.  Bermula dengan sabtu dan ahad haritu.  Dua hari berturut-turut kami bertandang ke shah alam untuk menghadirkan diri ke 2 majlis perkahwinan.

Malam minggu tu LIV vs CHELSEA.... hehehhehe.... tahniah LIV !!

Then Finale Bolasepak Sukan Sea jugak... wajib duduk depan TV... SYABAS buat pemain Harimau Muda Malaysia... Kejayaan mental yang membanggakan.  Maruah dipertahankan.  Aku sungguh berbangga.  wooootttt.... wooootttt......

Then hari selasa giliran Cinta Elisya... hahahhaha... mari layan cerita melayuuuuu.....

Semalam shopping bantal untuk adik & mak pak aku....
(ada bola jugak Harimau Muda main, tapi aku tak sempat layan full - Lost to Syiria)

Barca menang pagi tadi kalahkan Ac Milan.. yahoooooooooo............

 Besok majlis akad nikah adik bongsu aku.... SELAMAT PENGANTIN BARU !!

Sabtu ni baru dia punya majlis resepsi... saper yang sudi moh la datang.  Macam biasa aku pasti akan mempoyokan diri untuk buat-buat sibuk masa majlis itu nanti.. huuhuhuhuh...






ok.. dah.. jom pi kerja.. huhuhuh....
nampak... bz tak saya?
:-))


No comments: