Monday, July 12, 2010

Cerita Selepas Sebulan

Apabila kemalasan melanda ini lah hasilnya.  Hampir sebulan sudah aku tak post apa-apa cerita dalam blog nih.... pheeeweeettt..... kah kah kah..

Hujung-hujung cuti sekolah harituh aku balik kampung. Orang kampung lama sudah tak tengok Irsyad.  Sempat lah aku singgah tunjuk Irsyad kat orang Ipoh & Parit.

Lepas tuh demam world cup plak melanda... haa.. bab yang ni aku tak dapat nak tolong, sebab nyer aku memanglah minat tengok (main takder lah reti sangat) sementelah plak event 4 tahun sekali.. harus lah kena layann.. bley kata semua game aku layan..  tak kurang jugak game tu yang tengok aku .. kah kah kah.... Pasukan pilihan sudah tentulah Oranje.. tapi takder masalah untuk sokong team-team yang menang.. hahahhahahah...... tahniah lah kepada barca ehhh...spain, satu bintang untuk kamu... oranje sila cuba lagik dan lagik sampai ketemu bintang itu.. pheeweett.....

Pasai Irsyad, last week dia demam then naik ruam/campak.. seminggu jugak lah merengek anak jantan sorang aku tuh. Mak dia yg terpaksa ambik MC & cuti untuk jaga.. maklum lah... kang kalau hantar kat baby sitter tuh, jenuh plak berjangkit ngan anak dia plak campak tuh...
masa memula dia kluar campak tuh.. sian jer tengok Irsyad dok menggaruk-garuk.. tido pun tak lena..
memang menguji kesabaran as a parent katanye...
Putih-putih kat muka dia tuh lah kalamine yg dapat dari klinik, untuk kurang kan gatal katanye..

Last week jugak adalah minggu HDD rosak!!  mula-mula dengan pc bapak aku.... tengah format pc tuh tetiba gua punya pulak yg rosak tetiba.... GERAM skali..... lebur 500GB gua... banyak gak la koleksi movie yg tak sempat gua back-up...MENCIKKKKK......& nasib baik jugaklah OS gua takder dlm 500GB tuh.. kalau tak jenuh nak kena format la plak... grrrr..grrr

oklah.. cukup la gua bebel kali ni... saksikanlah hasil snap-snap dari gua inih... kunun-kunun art lah.. hahahhaha.... perasan skals.. kah kah kah...

3 comments:

Zakiyah Zainon said...

irsyad dah nampak muka cam kakak..cumanya..kakak slim, dia tetap montel!

Juraimee said...

hasil kilang yg sama kan.. harus lah sama.. kakakkakaka... ngeee.....

Cikgu ILi said...

Ju,
Aku baru nak tulis komen tapi rupe-rupenye Che Kiah pintas aku dh tulis dulu.
Hehehe...
Dah serupa la muka depa..