Saturday, July 31, 2010

Serangan Tentera Merah ??

Rasakan.. !!! habis merata-rata merah katanye...
Sabtu baru nih, Sports Club TMIM menganjurkan Treasure Hunt dari HQ-Menara Dion ke Hotel Mahkota Melaka.  Seperti biasa aku menyibukkan diri ambik bahagian jugak.. maklumlah seumur hidup tak pernah merasa sertai xtvt treasure hunt ni!!

Sebanyak 74 buah kereta menyertai dengan rata-ratanya sebijik kereta ada 4 orang peserta. So smi lah jumlah orang yg join xtvt ni... heheheheh.. dan ia merupakan satu rekod penyertaan untuk kelab sukan TMIM gituh!

Gua teaming dengan chicks. Bebudak x-PGI jugak.. hahhaha...  memang fun, havoc habis bebudak tuh, jenuh melayan kesengalan diorang.  Final result kitorang no 24... emm kira not bad jugak lah utk new-comers to Treasure Hunt event nih.  Apa yang pasti nampak sangat kitorang ni takder pengalaman... mau tak nye... orang berlari-mencari jawapan, kitorang lepak baek punya layan mamak dulu.... lepas tuh... everytime sampai kat satu-satu tempat untuk mencari jawapan, kitorang dapat tengok ramai yang tiba jugak... tetiba satu-satu kereta tuh hilang tinggal la kitorang yang masih lepak-lepak kat situ... kah kah kah kah.......
Sesat jangan cakap lah.  Habis polis trafik &budak sekolah tepi jalan kitorang tanya... & yg last kat bandar melaka tuh, memang tak ikut lansung dah tulips (direction) yg dibagi.. kitorang tibai follow bontot kereta orang lain jer... kah kah kah kah..... mesraaaaaaaa......

Kesimpulannya, gua suka acara mencari harta karun ini.  Memang menguji minda, kesabaran, kekreatifan, kesengalan dan macam-macam ke-an lagi lah!!!
Untuk team members gua... lu orang memang da'bomb!! tak sia-sia gua join lu orang!!!


1 comment:

Anonymous said...

yeahhhhhhhh...mmg terbaekkkk wokk!!

aku pun rasa honoured jugak dengan kesudian kamuk untuk join group kamik.....i wish next yearr mesti lagi hebatttttt!! dan pasti kita musti menangggg..yeeehaaa!!