Friday, June 11, 2010

Cuti Sekolah Datang Lagi

Hip hip hooreeeyyyy........ best kan cuti sekolah!!
Kalau dulu zaman sekolah ini lah time yang ditunggu-tunggu. Lagi lama cuti lagi best katanya.. marveloussss....!!!!

Sekarang pun zaman lepas sekolah still rasa best jugak kalau sekolah cuti.  Best yang teramat gua rasa, sebab jalanraya teramatlah "friendly" gituh!!! huhuhuuhuhu........ takder lah rasa tertekan sangat macam hari-hari biasa.... boleh drive sambil bersiul-siul...weeeeee........

& macam biasa lah....cuti sekolah ni jugak merupakan musim mengawan.. jenuh la ke sana ke mari gua pi kenduri kawen, makan pree... Kepada kenduri-kenduri yang gua tak sempat pi tuh, harap maaf lah... smi sudah.



Last weekend Irsyad gua mendapat demam yang pertama dalam seumur hidup dia, beserta dengan selsema. Alhamdulillah tak lama.  Sehari dua sajer dah kebah, tapi selsema dia yang makan 3-4 hari nak kering.  Kesian dia tido tak lena sebab hidung dah tersumbat.... yang lagi kesian minik gua lah.. tak cukup tido.  Nasib baik cuti sekolah.. gua ala-ala tido tak hengat dunia jugak... kakakkakaa....

 




Ok sebelum berundur, saksikan lah posing minik & anak-anak gua kat tasik ampang (formerly known as lombong ski).  Ada kenduri kawen member xPGI kat situ katanye.

Love You all.....

3 comments:

che kiah said...

fuhhh..semangat irsyad!

Cikgu ILi said...

Setuju dengan Che Kiah....geram aku tgk kaki Irsyad.

eija said...

lama betoi aku tak jenguk blog si galah panjang ni.... heheheh