Thursday, March 12, 2009

Hujung Minggu yang Sudah

Last weekend, aku keluar dari KL.. dengan kata lain nya balik kampung la...



ada sepupu nye kenduri kat Chenderong Balai...
so saya pun menghadirkan diri ke majlis kenduri itu... dari Desa Gemilang nih terus ke kenduri tuh bertemu & bersua muka dengan sepupu sepapat dan saudara mara.... ini belah mak aku la....





dari kenduri tuh singgah la pulak di Ipoh melawat makcik2 ku di sana... then baru balik ke Parit Buntaq. Lama jugak dah tak balik ke sana.... rasa bersalah pun ada... tapi nak buat camner, dah tiada kesempatan gituh......

Apapun seronok tengok anak aku gembira main dengan sepupu2 dia... yang tak seronok nye. cuti pendek sangat... so tak boleh la lama2 kat sana.. kesian syaza... keseorangan la dia kembalik ke KL nih.......

aahhh... lupa plak nak bagitau satu fakta penting....hehehhehe....
saya telah berjaya membeli dua kete ferrari tuhhh.. jangan tak percayaaaa.....
huhuhuuhuhu..... layan kan ajerrrr....


4 comments:

merubesttau said...

cenderung balai kampung abang ko, kamal bunyamin.

Juraimee said...

waahh.. ingatan lu memang mantarp la bo.....
patut la bley jadik cikgu...
tahniah.. tahniah....

edaleeja said...

elo bro...hehheeheh ferrari, aku berjaya beli 3 :p

Juraimee said...

edaleeja in da houseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............