Sunday, March 22, 2009

KLCC @ 22/03/2009


Hari ini ke KLCC.. sebab minik ajak pi makan (tapi aku lah yang bayar cam besa...) kat Manhattan Fish Mart.. Sebab ex-anak murid dia ada keje kat situ katanye..
whay not..... try lah sebab, tak pernah makan kat kedai nih.... & satu lagi pasai pagi tadik aku dah tinggal kan diorang sebab pi main bowling kat BTS tuh... ala2 repay treatment la nih....

The foods is okey... sedap gak lah.. sebab sokmo dok makan ayam jer before nih .. la ni makan seafoods la plak...
& yang paling best masa bayar.. pasai dapat staff disc gituh... part ni yang paling aku sukak!!!
hehehhehe......

Anyway bila balik rumah, tengok balik gambar2 yang aku snap kat KLCC tuh.. emmm.. memang la chanteks KLCC iniehh... bangga aku sebab jadik rakyat Malaysia....!!!
..... Btw, ada rasa cam gambar dlm poskad yang dijual kat kedai cenderahati tak gambar2 yang aku snap nih?? huhuhuuhuh

3 comments:

PenaHati said...

terpana saya dengan foto yang terakam..indah..ko ni pro ke..brape lama nak jadi pro cam tu.. kawan salmah

Juraimee said...

pro?? hehehheheh...
tidak sama sekali...
tapi saya suka fotografi...

merubesttau said...

bleh jual jd poskd tu ju...