Tuesday, January 4, 2011

Juraimee Berchoteee... (mari hapdet blog) PART II

OK this is to wrap up the story...

Alhamdulillah.... segalanya berjalan dengan lancar.  Gua berpuas hati dengan pencapaian Syaza dengan dunia barunya.  Syukur sangat sebab anak gua ni tak meragam or buat perangai yang bukan-bukan. 

  


Hari ni gua lagi santai dari semalam, takderlah terkejar-kejar sangat macam semalam.  Just hantar dia pagi ke sekolah Kafa tuh pagi-pagi cam dalam gambar nih (hehehe.. sempat gua snap gambar nih) then balik lepak kat rumah. 







Dalam pukul 11:15am gua start kete terus ke sekolah gombak utara tuh.  Gua menyorok dalam
 kete sambil tunggu syaza sampai dengan bas sekolah (kerete actually hahahhaha).... awal jugak sampai, gua rasa dalam pukul 11:45am dia dah sampai ke sekolah tuh.. mungkin budak seisi petang yang pertama sampai sekolah hari tuh (or hari-hari seterusnya).. hahhahaha....  Giler baek punyer sembang gua tengok si Syaza ni sampai tak perasan dia lalu sebelah kete bapak dia !! huhuhuuh.. gua biar kan ajer.. and amek gambar ni sebagai bukti.. tapi dia dah masuk ke dalam kawasan sekolah lah ...hahahhah..

Then gua pun masuk lah teman kan dia kat kantin sekolah tuh... sampai dia masuk kelas dalam pukul 1:00pm rasanye... sian gua tengok, boring dia tunggu lama... & disebabkan duduk kat kantin.. macam-macam la benda dia teringin nak makan.. tembolok betul anak gua nih!! hahahhaha.......

so gua pun snap la dua tiga gambar layan boring sama.. hahahhaha.... malu pulak nak amek gambar banyak-banyak.. kang poyo plak orang cakap.. huhuhuhu...
 & yang ni pulak gambar-gambar persekitaran tempat kelas KAFA & tadika 'transit' syaza..
dia jalan kaki sendiri dari kelas KAFA ke tadika transit tuh.. tak perlu lintas jalan apa pun.. so takder la gua risau sangat... & ada pondok polis jugak kat belakang tuh.. huhuuhuh.. ajaib sekali polis ni letak pondok polis kat ceruk-ceruk.. huhuuhuhu..... btw, kelas KAFA syaza - budak tahun 1 yg kat atas tuh betul-betul sebelah masjid tuh.. ngeh ngeh ngeh...
So, final thanx to minik gua la.. sebab dia yang susah-susah carikkan prasarana ni untuk syaza... gua tukang hantar jer... 
just lepas ni mungkin cuba nak carik orang/bas/van/kete yang boleh bawak syaza balik rumah dari sekolah.... tak perlu la minik gua pi jemput petang-petang.

SELAMAT BELAJAR SYAZA !!

No comments: