Wednesday, July 22, 2009

Movies treat















Last saturday, gua berjaya membawa family pi menonton wayang untuk kali ke-2 selepas Upin & Ipin .... this time around kitorang pi layan ICE AGE 3.... but still at the same panggung - BTS's GSC...

.. biasa lah gua kan pemalas.. so rasa cam situ yang paling mudah...tix siap-siap beli on-line dari rumah... so pi sana just pi amek tix ajer lah.. tak koserr aku nak beratur panjang-panjang tuh....mungkin ni la salah satu sebab kenapa aku malas nak pi tengok wayang, terutama cerita-cerita yang boom.....



Lunch that day kitorang melantak kat Key Eff See, ikut pilihan syaza sebab dia kata nak makan ayam macam upin & ipin ...alaa... part kayu drum tuh larr..... apa lagi....



...sekali ayam spicey dia yg baru tuh...
aduh laa.. potong btul.... memang bukan taste aku & bini aku... nyesal tak mintak yang original!!







...and hari tuh jugak sempat lah bawak anak aku lepak kat kedai buku yang ada kat BTS tuh...
kunun-kunun nak menyemai minat membaca katanya.... cheewaaahhhh... hehehehhe







okehh.. next target nak bawak diorang layan UP plak... cam best jer tengok gazet dia hari tuh... yesszaaa.....

2 comments:

Cikgu ILi said...

Yee tengok la movie puas-puas sebelum bertambah sorang askar lagi..

makhluk ijau said...

so, bile nak lyn chicken hartz lagi.. baru mkn ayam smpi muntah.. hehe..