Tuesday, June 9, 2009

Mari Vakum Sawang-Sawang Ituhh.....

Wow... dah lebey 2 minggu gua tak ter-update blog inieh...
nak buat macam mana.. sibuk memnyibukkan diri dengan aktiviti yang gua sendiri pun tak tau
apa ke benda nya.. hahahahhahha.....

Emm... gua bagi alasan saja nak bagi korang tertunggu-tunggu update berita gembira tu bley??
hahahhahahha.... alasan sekali kans???

ok lah.. to tell the truth..... last week anak & minik balik kampung...
so sendiri mau ingat laa.... hidup tak keruan gituh... hahahhahah......
lintang pukang dibuat nyer... macam2 aktiviti sempat gua buat.. dari mengemas rumah sendiri, mencuci rumah hamster, layan MONK .... pulun PS2... layan lowyat.. layan member2 taik.... wakakakka... tak cukup rehat gua dibuat nye...
then sampai masanya, weekend tuh gua plak menyusul ke kampung menjemput buah hati intan payung itu la .. apa lagik... sempat la layan kenduri kawen adik member gua .......

OK kita berbalik kepada berita yang ditunggu2 ramai itu..... besok baru minik gua nak layan klinik kat Sg Pusu tuh.... hehehheheh..... so tunggu ajer lah berita rasminya kemudian hari.. huuhuhuh... bak kata Badri Harun (sekarang cikgu) sabar... sabar.. kat hujungnya ada nikmat nya.. hehhehehehhe......

1 comment:

Mama rawk said...

Ceh, buat saspen aje! :)