Saturday, February 7, 2009

Dunia Baru

Secara rasmi aku sudah bergelar warga TMIM....

Banyak perubahan dalam hidup yang perlu aku lakukan untuk menyesuaikan diri dengan keadaan semasa.....
Pagi keluar rumah seawal jam 7:00am.. tak pernahnyer dibuat sebelum ini....
so pengalaman baru untuk anak aku...

SYAZA : kenapa sekarang nih malam-malam ayah hantar kita pegi sekolah?

hehehhehehhe..... asal gelap jer malam la pada dia....
tapi alhamdulillah.. takder plak dia ngamuk sebab awal aku kejut kan dia ajak mandi.....

di opis baru jangan cakap laa..... aku rasa banyak sangat beza nye ngan PGI..... to say a few...
  • Sunyi & aman ala2 dilanggar garuda - PGI??.. huh... meriah sesangat.. kadang2 rasa cam pasar pun ada....
  • Bersih ya'amatz - PGI mana ada.... sebab takder cleaner yg dedicated utk lap tiap2 meja & PCs & vakum tiap2 hari ... banyak depend kat individual tuh la.. kalau pemalas merasa la habuk tebal 4 inci..
merasa lah.. awal-awal nih aku jadik budak baik berbudi bahasa kat opis nih...
tunggu la sebulan dua lagik...


p/s : harini bebudak PGI yg pi trip Pangkor tuh..... enjoy yourself..... sorry gua tak ley join....uhuk..uhuk...uhuk..... sedey wooooo.....

No comments: