Sunday, May 9, 2010

Happy Birthday & Selamat Hari Ibu

Hari ini gua adik beradik dah berjaya buat satu surprise party (yang takder lah surprise sangat)
untuk mama sempena hari ibu...
Kebetulan pulak birthday minik terchenta pun jatuh pada tarikh yang sama dengan hari ibu nih rupanye.... so, gua tumpang skali la celebrate.
Magik sekali, gua tak perasan pun tahun-tahun lepas pasal pertindihan tarikh nih!!! hahahhaha.....

Plan asal konon-konon nak buat bbq, tapi tidak la kesampaian atas rintangan-rintangan yang tidak dapat dielakkan.  Maybe some other time la... insya'allah moga-moga dimurahkan rezeki dan diperkenankan Allah.  Last-last kay-eff-see jugak la yang menjadi mangsa sebagai menu utama.  Kakak gua pulak dengan baik hatinya masakkan nasi goreng planta. Ada jugak 2 bijik kek yang meletops sedapnya tapi manis giler!!! hahahhahahaaa.......

Akhir kata,
we love you mama.
SELAMAT HARI IBU diucapkan untuk mama, chow & minik gua jugak.
& my beloved minik, SALMAH... I LOVE YOU so muchhhhh.. you have complete my life!!

2 comments:

Cikgu ILi said...

Mmg magic camne ko bleh tak perasan..
Magic jugak sebab dalam tak tau tu selepas selamat dapat anak sepasang.
;)
Terharunye ucapan ko kat wife ko tu.....nanges aku kalau laki aku tulis camtu kat public.

Juraimee said...

kans??? motips bley tak perasan.. wakakakakakka.....