Monday, March 29, 2010

Irsyad is 2 Months old

Pejam celik pejam celik dah masuk 2 bulan pun usia Irsyad. Betapa cepatnya masa berlalu. MIL & FIL pun dah balik last week. Tinggal lah aku anak beranak sajer kat rumah nih.

Minik pun dah start ke sekolah jumaat harituh... exactly on her 61st days after given birth to Irsyad.

Seperti biasa untuk baby yang seusia dengan Irsyad.. kena pi cucuk laa....
Sabtu arituh kitorang pun pergilah ke klinik/spital tempat Irsyad lahir tuh...kenalah dua das cucukan kat peha kiri dan kanan... diorang dah tak cucuk kat bahu lagi gamaknya skarang nih.. hehehhee..... meraung la Irsyad sekejap dalam seminit jer kot..
aku rasa lebih kepada terkejut kot.. sebab time tuh dia tengah tido & mamai lagik.... Good Boy!!!

Berkenaan berat dia... lu orang tengok gambar tuh & pikirkan lah sendiri.... sebab rasa aku anak perempuan aku dulu takder la cam gini perkembangannya....
Patut la cepat jer lenguh tangan aku bila dukung dia lama-lama.. hahahhahaha......
Apapun, aku tak sabar nak tunggu dia pandai main agah-agah. Buat masa ni, senyum dia masih mahal, once in a while sajer dia akan tunjuk.. huhuhuhuhu.....
Sabar...sabar.... I love you all.... Ibu, Syaza & Irsyad!!!

4 comments:

Cikgu ILi said...

Semangatnye body Irsyad...geram tgknye..
Mesti doktor tu heran sebab ko snap gambar sna-sini kat klinik..atau dia buat-buat tak nampak..hehe

chekiah said...

kluaq pun dah dekat 4 kilo hehehe

Juraimee said...

haha... doktor tuh cool jer.. dia tak cakap apa pun aku dok amek gambar sana sini..... dotkor yg asma tuh lah yg sambut Irsyad lahir...

Yaya Salleh said...

pewh... penoh je tmpt penimbang tu...
klu lg 2-3 bulan mau terjulur kaki plak tu... ahahhaha~