Monday, February 22, 2010

Kembali

Ok.. ahad baru ni officially rumah aku kembali dihuni oleh insan-insan tersayang.. wifey, daughter & son are back!!!

Tempoh berpantang minik tak abis lagi actually, so MIL & FIL pun diangkut balik jugak.... untuk tengok-tengok dan teman-temankan minik aku sementelah aku pi keje...
Apapun, takde lah aku kesunyian lagi macam minggu-minggu lepas.... & terjaga skikit lah makan pakai aku.. hahahahhah.... kalau tak sebelum ni.. main redah ikut dan jer.. maklum la orang bujang.. hehehhehe.....

Minik aku tu tak sabar-sabar nak abiskan tempoh pantang dia tuh.. nak bebas katanye... tak perlu lagi ikut banyak pantang larang... itu tak boleh ini tak boleh katanya... gua no komen... hehehehe....

Anak dara aku tak hantar lagi ke tadika dia.. bulan depan la baru start hantar balik.. at least minik aku dah makin kuat untuk ambik dia petang-petang.... nak harap aku yang mengambik dia.. alamak pukul 7 lebeh la baru dia boleh balik dari sekolah tuh.. kesian pulak...

Nahhh.. saksikanlah aksi-aksi tido si budak Irsyad .... gambar last week kat kampung .. yang terbaru tak ada.. sebab aku malas nak amek kamera... hahaa.. nanti la.. ada masa aku snap kan... anyway rambut dia dah mula tumbuh... lembut... best main... hahhaaaa

2 comments:

Cikgu ILi said...

Gebusnye.....
Mesti ko jadi makin kurus kan bila jadi org bujang.

Juraimee said...

hahaha.. kurus ker???
emm.. jangan jelesss......