Tuesday, January 26, 2010

Posting Tanpa Gambar

25/01/2010 11:15pm

Minik call cakap dia perasan macam ada tompokan darah masa kencing.... then aku tanya sakit kah? jawapan dia tidak!! so aku suh dia terus pi ke spital yang dekat sekolah dia tuh... pi ceki2...



25/01/2010 12:15pm

Minik cakap; doktor kata ok... everything is fine.... heart beat baby kuat & takder sakit-sakit tanda nak bersalin so dia bagi MC 2 hari suruh berehat.... lagipun memang dah booking utk bersalin hari rabu 27/01/2010 nanti.... alhamdulillah..... lega aku utk sementara...



25/01/2010 3:40pm

Minik calling lagi... kali ni cakap dia bangun tido & dah basah.... air ketuban dah pecah la tuh.. letak tepon... kemas-kemas sket meja, off pc sambil cakap kat member gua nak balik laa... masa nya sudah tiba..... few members dah ucapkan selamat berjaya & sokongan moral.. thanx!!



25/01/2010 3:55pm

WJT menderu F1.. membelah sultan semail, AKLEH..& MRR2.... sangkut sikit-sikit kat dua tiga tempat.. dalam hati gua berzikir & berdoa... moga segalanya selamat.... tepat 4:25pm berjaya touchdown kat rumah... rupanya ada 2 orang member cikgu yang dah sedia menemani minik aku kat rumah... elok jer aku dengar depa bergurau senda... so aku assume everything is under control lagi la tuh.. nothing to fear... apapun masuk rumah terus kemas-kemas apa patut & tak tunggu dah.... terus jer menuju ke spital....


25/01/2010 4:15pm

tiba kat Hospital Danau Kota.... nurse dah sedia tunggu... sebab minik dah call bagitau condition tadik... dia suh minik salin baju & aku isik borang.... by 4:30pm minik dah baring dalam labour room... time ni sister cakap dah bukak 5cm but kena tunggu lagik... contraction blom tiba katanye....member yang 2 orang tadik masuk sekejap & sempat gurau senda & amek gambar sket.. then dalam pukul 5 contraction yang ditunggu menjengah.. makin lama makin kerap... Hanya Allah sajer yang tahu camner kesian nye aku tengok minik tahan sakit.. kalau mampu mahu jer aku ambil tempat dia... tapi ya lahhh... keistimewaan ini Allah bagi khas untuk kaum hawa....


25/01/2010 6:18pm


Alhamdulillah... syukur kehadrat Ilahi.. dengan izin dan limpah rahmatNya...
anak lelaki aku... IRSYAD selamat melihat dunia untuk kali pertama... Subhanallah... Allah Maha Besar..... betapa bahagianya hati aku kala itu melihat budak "purple" yang baru keluar serta muka lega minik macam terlepas dari satu siksa....... there is no word to describe what I've felt !!!

... tiada apa lagi yang dipinta selain mendoakan Irsyad menjadi anak yang soleh.. aminnn....

end for now.

9 comments:

isman said...

alhamdulillah sumer selamat, congratulation again!

ena said...

wah.. congratulations.. dah sepasang.. sama la kita ek ;)

Mama Nabil n Nina said...

Alhamdulillah....semuanya ok.. mesti akak dia suka dapat baby... dah ader teman...:)

Anonymous said...

COngrats :) Alhamdullilah

makhluk ijau said...

tahniah john..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

car recing games online for free car go heaven salesman mini bus hire in chester jeep nylint rock crawler 2002 honda acord

Anonymous said...

car smells like oil cheap mini motocross bikes 2 auto cheat game grand play station theft blue streak car wash marion ohio booster car seat law

Anonymous said...

79688.....64966