Saturday, April 18, 2009

Al-Fatihah



Berita sedih berterusan....
dinihari rabu sebelum game champion league aku terima panggilan lebih kurang jam 1.30am, sepupu aku telepon.. dalam getar suara dia bagitau mak dia (gambar di atas) dah meninggal...
in'nalillah......

Rasa macam mamai @ bermimpi ajer... sebab petang tu dari opis aku teringat2 sangat kat Mak Yang (panggilan aku untuk makcik aku) aku nih, so aku call la sepupu aku ni bertanya khabar.... dia kata doktor kata ok... perkembangan positif after 2nd amputation tuh, potong tapak kaki, makcik aku ni ada darah tinggi... siap gelak2 cakap nak pi melawat over this weekend.... rupanya Allah lebih menyayangi makcik ku ini....

So untuk kesekian kalinye aku EL lagi dalam bulan April ini... alhamdulillah sempat solatkan jenazah & kebumikan mayat nya... (jasad kedua yg aku kebumikan bulan ini)

Al-Fatihah....
semoga roh arwah dicucuri rahmatNya & ditempatkan bersama orang2 beriman..
insya'allahhh......

1 comment:

che kiah said...

al fatihah, moga rohnya bersama golongan solihin..

errmmm...tingat kat arwah tok wan aku!